Внести до закладок | Зробити стартовою | Контакти | Про нас | Всі проекти

АРХІВ НОВИН
   Новини Прикарпаття
   Політика
   Бізнес, фінанси, економіка
   Кримінал
   Коментарі
   Туризм
   Медицина, оздоровлення
   Компи, Інтернет
   Нерухомість
   Наука, освіта, технології
   Авто
   Ігри
   Спорт
   Мобільний світ
   Мистецтво
   Музика
   Хобі
   Історія
   Асорті
   Фоторепортажі




Новини від UKRCOL

Календар
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Чи часто Ви цікавитесь новинами?

Щодня цікавлюсь
Раз на кілька днів
Раз на тиждень
Раз на місяць
Під час революцій
Не цікавлюсь зовсім

Розсилка







Головна Мистецтво
Аргументи В. Приходька є частиною його власної PR-компанії
(0 )

• У червневому випуску журналу "Телекритика", а також на сайті "ТК" було опубліковано інтерв'ю з відомим телепродюсером, керівником телекомпанії "PRO-TV" Віктором Приходьком. У цьому матеріалі пролунало декілька критичних зауважень на адресу іншого відомого українця - кінорежисера Михайла Іллєнка, більшість з яких сягають своїм корінням ще періоду головування Віктора Приходька на кіностудії ім. Олексанра Довженка. "Телекритика" звернулася до пана Михайла по коментар і пропонує його відповідь своїм читачам.

Аргументи В. Приходька є частиною його власної PR-компанії

Відповідь Михайла Іллєнка на інтерв'ю "Телекритиці" керівника телекомпанії "PRO-TV" Віктора Приходька

У червневому випуску журналу "Телекритика", а також на сайті "ТК" було опубліковано інтерв'ю з відомим телепродюсером, керівником телекомпанії "PRO-TV" Віктором Приходьком. У цьому матеріалі пролунало декілька критичних зауважень на адресу іншого відомого українця - кінорежисера Михайла Іллєнка, більшість з яких сягають своїм корінням ще періоду головування Віктора Приходька на кіностудії ім. Олексанра Довженка. "Телекритика" звернулася до пана Михайла по коментар і пропонує його відповідь своїм читачам.

Аргументи В.Приходька є частиною його власної PR-компанії. Як завжди, В.Приходько об’єднує цілком логічні висновки і спостереження з напіввідкритою інформацією, з шокуючими гаслами, з некоректними висловлюваннями в жанрі невловимого Джо, якого ніхто не збирається тягнути до суду, а також з рекламними тезами, які не мають відношення до життя. Визначальним у В.Приходько є те, що всю цю феєричну конструкцію він вибудовує для підтримки лише певної частини кінопроцесу -  його комерційної складової, абсолютизує і демонізує грошову вартість кінцевого “продукту”. Ніякого бажання за допомогою полеміки переводити цей “продукт” в категорію кіно, та ще й з пафосом, як це пропонується в інтерв’ю, у мене немає, саме тому це і не є полемікою.

Аналіз пропонованого PR-жанру підказує: аби в ньому розібратися, необхідно розділити різні явища природи, ідентифікувати їх відповідними системами оцінок, а в даному випадку, навіть різними мовами. Мова – це одна з найважливіших домінант, яка демонструє ставлення до національного кіно. Визначення “прапора” фільму останнім часом вміло заплутується: пропонується розглядати, як концептуальні аргументи “вторинні статеві ознаки” фільму - аналізувати громадянство працівників групи, акторів, творчого складу, рахувати фінансові внески партнерів у виробництво, географічне походження літературного джерела, мову субтитрів, не забувати, де знімався фільм, які студії надавали послуги. Для глядача ці таблиці тригонометричних функцій непотрібні. Він без зайвих пояснень протягом двох хвилин сам може сказати: це російський фільм, це американський, полський, італійський… Більшість “українських” серіалів знімається за принципом: в кадр може потрапити магазин “Молоко”, але перед магазином “Хліб” панораму слід зупинити. До українського кіно ці фільми не мають відношення, тому говорити про них з позиций патріотизму, так як це робить В.Приходько – PRівське перебільшення. 

**
Звинувачень на мою адресу, як завжди, купа. Почну з того, що я писав і чого не писав: книжку писав - «Шпори для абітурієнта»; п’єсу писав - «Сука»; короткометражні сценарії писав; рок-оперу писав - «У попа собака був…»; статті про катастрофу, в кіно, в тому числі на студії Довженка, писав. Довелося навіть писати пояснення на судовому процесі, який ініціював проти мене В.Приходько.
Доносів не писав.

Один з основних способів самореалізації В.Приходька – передозування аргументами, які читач не може перевірити:

Ніякого журналіста, ясна річ, я ніколи не підмовляв. Достатньо знати мене, щоб цьому не повірити, але надруковане слово живе своїм життям;

Так само ніхто не підозрює, що в режисерському періоді неможливо “полностью получить финансирование на фильм” Режисерський період – це окремий період створення проекту з фінансуванням, в моєму випадку, 44 тис. грн. Від цього періоду залежить – чи буде продовження у фільму, чи буде він профінансований.

Купа звинувачень, які звучать в дев’яти рядках – це звинувачення директора студії у посадовому злочині режисера-постановника. Подібний посадовний злочин тягне за собою, як найменше, адміністративні наслідки для порушника. Парадокс полягає в тому, що на студії ім. Довженка я з неймовірними ускладненнями, але у повному обсязі завершив період розробки режисерського сценарію: складено всю проектну документацію і кошторис, знайдено місця зйомок, проведено фотопроби акторів, втілено в ескізи основні рішення, і далі – відповідно до виробничих вимог… Повне виконання моїх обов’язків підтверджується тим, що жодних претензій з боку інвестора (Мінкульт), який приймав мою роботу, до мене немає.

Виникає питання: чому фільм не продовжено на кіностудії Довженка? Відповідь проста: протягом роботи над режисерським сценарієм, я щодня переконувався (маю досвід десяти фільмів, в тому числі “Фучжоу”, “Сьомий маршрут”, які знімалися в екстремальних виробничих умовах), що дирекції студії мій фільм не потрібний.

Так буває. У даному випадку, це закономірно, бо моя позиція і позиція  В.Приходька – несумісні (до речі, В.Приходько фільм не запускав – одержав його, як непотрібну для себе спадщину від попереднього директора).

Результатом моїх висновків став лист до Міністерства культури з проханням забрати фільм у В.Приходька. Цю безпрецедентну офіційну заяву (не донос) в Міністерстві підтримали і фільм вилучили з планів кіностудії Довженка.

Маю офіційну відповідь.

Фільм залишився у планах Міністерства, і може реанімуватися на іншій студії, але, на жаль, крім згаданих, суб’єктивних дрібних проблем, у “Толоки” існують об’єктивні: фільм дорогий.
Намагаючись вирішити ці проблеми, виходячи за межі виробничих вимог, я, після завершення режисерської розробки, сів за свій комп’ютер і об’єднав літературну частину сценарію з фотокартками акторів, іконографічним матеріалом, ескізами, кресленнями, замальовками мізансцен, поясненнями до тексту, перетворивши ці матеріали на виробниче “досьє” фільму,  призначене для подальшої роботи. Коли виникає необхідність, я друкую для чергових переговорів чергове “досьє” на своєму комп’ютері, зустрічаюсь, пропоную, переконую - шукаю гроші. Гроші трапляються, але протекційних законів для цих грошей у нас, як не було, так і немає. Згодний з Приходько: “Когда у человека есть стимул, он сам все делает”, але цих стимулів у вигляді законів для продюсерів кіно (не для виробників TV-мила) у нас не існує. До речі, проти “мила” я нічого не маю. Хіба що – два хороші сценарії українських телесеріалів (“Катеринка” – братів Капранових і мій - “Full contact” ).

Готовий продовжити роботу над “Толокою”. Вся проектна документація зберігається і поповнюється новими даними, фотографіями, уточнюються розкадровки, сценарні та технологічні рішення. За період вимушеного простою я тричі був на місці зйомок основного об’єкту – на Росі поруч Корсунь-Шевченківського. Починаючи з середини минулого року, коли в бюджеті кінематографу з’явилися гроші, здійснив спробу запустити фільм вдруге. На добровільних засадах над фільмом поновили роботу (крім мене) директор, оператор-постановник, художник-постановник, редактор, інші члени групи. Розглянувши новий пакет документів, Міністерство культури запропонувало нам продовжити роботу над проектом безкоштовно на голому ентузіазмі без офіційного запуску. При цьому з минулорічних 50 млн. грн. залишилися невикористаними 22,5 млн. Якби не ця “економія”, впевнений, що сьогодні  “Толоку” було б відзнято на 50 відсотків.    

Негативні оцінки моєї творчості з боку батька “Довгоносиків” розцінюю як комплімент. Але він мені не потрібен.

***
Хіба що не в кожному інтерв’ю В.Приходька є тези за межами цивілізованого спілкування - назразок його висловлювання в журналі ПІК № 48 (12-18 грудня 2003): “І коли виникають розмови, мовляв, та у нас тут така велика нація, я одразу ж питаю – а покажіть автомобіль, який ваша нація зробила, а покажіть кіно, яке ваша нація зняла... І одразу стає зрозумілим, з якою нацією ти маєш справу”.
Ця теза цілком логічно кореспондується з побажаннями поколінню, яке “должно вымереть”.
Власне це і є базовий концептуальний рівень, з якого приймаються бізнесові та інші рішення, розробляється стратегія і тактика, даються інтерв’ю.

****
Фестиваль “Відкрита ніч” зібрав велику колекцію фільмів, в тому числі – студентських. До нас останнім часом постійно звертаються інші фестивалі, кіноклуби, кіностудії з проханням поділитися своєю колекцією – шукають нові назви, імена. Геграфія широка – від кіноклубів Львова, Полтави до Колумбійського університету (США). Останній показ в Кракові було організовано одним з переможців нашого фестивалю.

Особливою увагою користуються німі студентські роботи (крім того, що вони хороші, їх не треба перекладати). Ці роботи в програмі навчання – обов’язкове щеплення кіношного гену - універсальної кіношної мови, яку зрозуміє і американець, і українець, і росіянин...

Без оволодіння цією мовою неможливо рухатися в навчанні за кіношною логікою, як неможливо писати роман, не опанувавши абетку, хоча, згоден, це не легко. Не всім дається.

В.Приходько стверджує в інтерв’ю: “Настоящие сценарии  - они как пьесы, это одни диалоги”.
За цим принципом знімаються, переважно, телевізійне мило. Справжнє кіно знімається за іншими принципами. Достатньо прослухати діалоги класичних фільмів окремо від картинки, щоб зрозуміти, що кіно – це не радіопередача.

Власне, про це – більша частина моєї книги, яка має назву “КінО. Шпори для абітурієнта”.


Сергій Альошечкін – студент Юрія Іллєнка.

*****
Микола Каптан - студент Юрія Іллєнка (саме він одержав перший, за часів незалежної України, міжнародний приз за студентський фільм “Сашко” на Берлінському фестивалі).

Тезами про “замшелість” братів Іллєнків (старшого покоління) безуспішно руйнується зв’язок між учнями і вчителями. Якщо старше покоління може оцінити цю руйнівну роботу і публічно висловитися проти “манкуртизації”, то молодше (підлеглі В.Приходька) вимушені бути більш обережними. Ні в якому разі не звинувачую їх. Буду радій бачити їхні фільми на фестивалі “Відкрита ніч”.

Халтуру не беру.

кінорежисер,
арт-директор кіно-відеофестивалю
національного виробника “Відкрита ніч”
Михайло Іллєнко.

http://www.telekritika.kiev.ua/




Протести проти пам'ятнику Мазепі в Україні
• В Україні посилюються суперечки навколо перспектив будівництва пам’ятника гетьману Івану Мазепі.
Унікальні книги з особистої бібліотеки Франка може погортати будь-хто
• У Києві відкрилася виставка, присвячена ювілею – на ній експонують портрети Франка, особисту бібліотеку письменника, яку він називав своїм скарбом. Серед книжок – фоліанти, якім майже 500 років, деякі з них ще зберігають автографи Франка.

• Домінік Пурселл можливо зіграє роль Халка...
У Сент-Луїсі проходить виставка мутантів
• У США в тераріумі міського музею Сент-Луїса відкрилася найбільша у світі виставка двоголових мутантів – тут зібрано понад двадцять двоголових змій і черепах. У найближчих планах місцевих зоологів розпочати операцію щ подвоєння поголів'я незвичайного тераріуму. Великі надії покладають на двох двоголових полозів, які можуть закласти основу нової популяції мутантів. Щоправда, є підозри, що змії – гермафродити.
МАГОМЕТАНСЬКИЙ СИНІЙ: кобальт в кераміці Сходу і Заходу 12-19 ст. (з колекції Музею мистецтв ім. Богдана і Варвари Ханенків).
• Феноменальний факт - всі великі цивілізації Євразії нової ери мають у своїй "керамічній" історії блискучу "синьо-білу" сторінку. Китайський Цзіндечжень, іранські Кашан, Йєзд та Керман, турецькі Ізнік та Кютах'я, голландський Дельфт - лише точки найвищого піднесення традиції, що маркують неосяжну географію естетики "синьо-білого".


Украинская Баннерная Сеть

Ви можете додати коментар до статті

80 китів викинулися на берег північної частини Нової Зеландії
• За повідомленнями місцевої влади, 37 з них вже загинули, решта все ще борсається на мілині і природоохоронці наразі відчайдушно намагаються їх врятувати.
Чоловік Брітні Спірс вимагає опіки над дітьми і аліментів
• Кевін Федерлайн, про розлучення з яким напередодні повідомила співачка Брітні Спірс, добивається опіки над їх загальними двома дітьми і вимагає аліментів.
На Буковині у нареченої під час весілля почалися пологи
• Як повідомляє місцева телекомпанія ТВА, минулої неділі молодята, щойно одружившись і одягнувши один одному обручки, стали одразу не лише подружжям, а й батьками. Після чого весілля трансформувалося у родини. Новонародженого молодята назвали Максимом.
У Севастополі частково відновили водопостаяання
• У Севастополі сьогодні вранці відновили подачу води населенню, повідомили РБК-Україна у прес-службі МНС України. "10 листопада в 06:00 згідно зі скороченим графіком почалася централізована подача води", - сказали в МНС. Питну воду мешканцям міста ще підвозять 17 спеціалізованих автоцистерн з додатковими ємкостями, зазначили в прес-службі.
Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів
• Міністр освіти Станіслав Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів. На брифінгу він представив електронну базу даних профільних навчальних закладів.

Інтерв'ю
Три питання Євгену Червоненку
• Кореспондент ForUm’у поставив три запитання голові Запорізької облдержадміністрації Євгену Червоненку. - Євгенію Альфредовичу, яка новина з Вашого особистого життя за останній період для Вас була найбільш пам'ятною? - Весілля дочки і медичне
Ахметов проти втручання уряду в бізнес
• Народний депутат, член фракції Партії регіонів Рінат Ахметов сподівається, що глава Фонду Держмайна Валентина Семенюк змінить політику роботи Фонду. Про це він сказав в інтерв'ю газеті «Коммерсантъ-Украина».
ІНТЕРВЬЮ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІКТОРА ЮЩЕНКА АГЕНТСТВУ “ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА”
• Запитання -- відповіді
Роман Чайка: «Мені бракує Кучми, адже політики поставили Схід і Захід раком»
• «Читаю я в туалеті». Ось про це, а ще про «Гніздо Кучми», проституток журналістики, «Мертвого Півня» лише для І-Репортера за cклянкою "Боржомі" розповідав телеведучий Роман Чайка
Старовинна музика – не музейний експонат
• Розмова з Богданом Шведом, виконавцем давньої музики
На заробітки їдуть невдоволені оплатою праці на батьківщині
• Розмова з Василем Бортником, заступником начальника Львівського обласного центру зайнятості
Чи належить енергетика Донецьку?
• Інтерв'ю з експертом Н.Прудкою


Украинская Баннерная Сеть
   Форум новин
   Форум IFN
   Реклама на сайті
   Партнери проекту






finance.ua
finance.ua
finance.ua




Прикарпатський порталФорум Погода Авто Спорт Реферати Аукціон Туризм Мобільний світФорум Оголошення Каталог Реклама Гороскопи Пошта Робота Чати Магазин Фiнанси Пошук Комп'ютери Листівки Знайомства Блоги Анекдоти Музика Фото Радіо Мистецтво Хобі Розсилки Ігри Райони Відео АкціїТелегiд Бiблiотека Iсторiя МагазиниТоп 100 ЩоденникиПрограми Український проектПрикарпатська ледіУкраїнський жіночий порталНерухомість ПрикарпаттяПортал українських колекціонерів УКРАЇНСЬКИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ПОРТАЛ КОМПЮТЕРНА УКРАЇНА • • ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ



© www.iv-fr.net