Внести до закладок | Зробити стартовою | Контакти | Про нас | Всі проекти

АРХІВ НОВИН
   Новини Прикарпаття
   Політика
   Бізнес, фінанси, економіка
   Кримінал
   Коментарі
   Туризм
   Медицина, оздоровлення
   Компи, Інтернет
   Нерухомість
   Наука, освіта, технології
   Авто
   Ігри
   Спорт
   Мобільний світ
   Мистецтво
   Музика
   Хобі
   Історія
   Асорті
   Фоторепортажі




Новини від UKRCOL

Календар
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Чи часто Ви цікавитесь новинами?

Щодня цікавлюсь
Раз на кілька днів
Раз на тиждень
Раз на місяць
Під час революцій
Не цікавлюсь зовсім

Розсилка







Головна Ігри
Titan Quest
(0 )

• Титани - попередники богів - ув`язнені в Тартарі, бігли з місць "не настільки віддалених" і прийнялися за руйнування світі. У цій RPG-грі доведеться вести безперервні бої з посланниками зла на величезній єдиній території, що включає історичні місця Греції, Єгипту, Китаю й використовуючи арсенал гідний армії.

Titan Quest

 Титани - попередники богів - ув`язнені в Тартарі, бігли з місць "не настільки віддалених" і прийнялися за руйнування світі. У цій RPG-грі доведеться вести безперервні бої з посланниками зла на величезній єдиній території, що включає історичні місця Греції, Єгипту, Китаю й використовуючи арсенал гідний армії.

 Геймплей

У грі присутні всі основні елементи класичної RPG, а головне - можливість розвитку персонажа. Зрозуміло, також є присутнім збір предметів, артефактів, зброї, торгівля, планомірне озброєння персонажа й самовіддана участь у боях проти монстрів на землі й під землею. У принципі, почати винищування монстрів тут можна в будь-який момент, але краще дотримуватися сценарію й виконувати не тільки основні квести, але й другорядні. Це дозволить заробити більше балів досвіду й розвитися покраще. На, до речі кажучи, повністю 3d-шній карті є міста, де крім досить пасивних місцевих жителів є персонажі, з якими можна й потрібно спілкуватися, нам доведеться вникнути в проблеми мешканців і надати їм посильну допомогу, не забуваючи про порятунок світу. У результаті такого спілкування доповнюється список основних або другорядних завдань (квестів). Такі "ключові" персонажі відзначені знаком оклику, а просто бажаючі побалакати й поділитися емоціями - ромбом. Над деякими "висить" грошовий мішок, а значить із ними можна торгувати. Торгівля полягає не тільки в банальному придбанні товарів на кровно зароблене золото, але й можливості здати зібраний на полях бою "інвентар" за непоганою ціною, причому при необхідності його можна буде викупити назад за ті ж гроші. Таким чином, і золото з`являється, і нажите непосильною працею майно зберігається в надійному місці - чим не "ломбард"?

 Розташування ключових персонажів не міняється від разу до разу, тобто квести заздалегідь прописані й гравець вибирає лише послідовність їхнього виконання. Відразу відкрита досить велика карта, а от деякі її сегменти відкриваються тільки після виконання квестів або спілкування із ключовою персоною. Після успішного виконання завдання присуджується заздалегідь обговорена нагорода золотом і дорогоцінний досвід, який можна витратити на розвиток персонажа. Досвід накопичується й просто під час гри - тонка зелена смужка внизу екрана. Під час виконання квестів на шляху зустрічаються різні споруди, як, наприклад, колодязі з водою, які у випадку загибелі служать місцем respawn`а. До речі, після загибелі персонажа і його повторної появи монстри в пройдених локаціях залишаються в тому ж живому/мертвому стані, у який були приведені гравцем раніше.

 Для орієнтування на місцевості служить карта з різними кольоровими покажчиками на примітних персонажів, особливі місця й спорудження. Мініатюрна карта перебуває в правом верхньому куті екрана, а інтерфейсну частину гри становить традиційний набір меню для екіпірування персонажа, розвитку його здібностей, читання завдань і т.п. Всі вони викликаються натисканням на іконки в правом нижньому куті. На місцевості також зустрічаються скрині, усередині яких попадаються дуже корисні речі. Скриня звичайно поблискує й "намагається", щоб її помітили. Також поблискують і деякі випавші зі скрині або упалі з поваленого ворога предмети, якщо вони являють особливу цінність.

 Герой і розвиток

У грі є система класів для розвитку здібностей персонажа. Споконвічно доводиться вибирати базовий напрямок, а потім уже вдосконалювати окремі навички в його рамках. У демо-версії доступно 3 такі напрямки/школи (Earth, Hunting, Warfare), перше з яких орієнтовано на використання елемента Земля й в основному пов`язане із застосуванням вогню, друге на розвиток навичок полювання з луком і списом, а третє - перетворення героя в бога війни - класичного вояка. У повній версії напрямків буде 8 і кожен по-своєму "прекрасний". Коротенько: Storm (герой Stormcaller) - використовується й розвивається магія сил природи - вітру й грози, Defense (герой Defender) - школа розвитку оборонних навичок, Nature (герой Wanderer) - використання сил природи й лісів, Spirit (герой Theurgist) - розвиває всілякі вміння відбору життєвих сил на духовному рівні, Rogue (герой Rogue) - особливі здібності призначаються для двобоїв.

 Якщо на самому початку гри (або демо-версії) чітко відчувається відносна рівновага у двобоях з одиночними ворогами й смертельною небезпекою в боях з "юрбами", то при відкритті перших же здібностей ситуація міняється докорінно. Раціональний розвиток і застосування нових навичок може поставити героя значно вище опонентів. Заробивши бали досвіду Skill Points у міру виконання завдань, їх можна розподіляти або на загальний розвиток у школі, що відкриває доступ до нових здібностей, або на окремі здібності на доступних рівнях розвитку. Розвиток окремої здібності також відбувається поступово й обмежено максимальним рівнем - чим ближче до максимуму, тим більший ефект має застосовувана навичка. Наприклад, у школі Warfare є "бойовий ріг", звук якого паралізує ворогів - чим сильніше розвинена ця навичка, тим більше радіус дії звуку рога й час, протягом якого вороги паралізовані. Виклик знову знайденої здібності може бути встановлений на праву клавішу миші. Для цього навички у вигляді іконок поміщаються в один з quick slot у лівій нижній частині вікна (правим кліком), а потім натисканнями "вгору" й "униз" на праву кнопку - відповідна іконка з`являється в невеликому вікні по центру екрана. Інші здібності в quick slot`ах викликаються натисканнями на відповідним їхнім номерам цифрові клавіші. Також передбачена можливість швидкої зміни зброї. Для цього у вікні екіпірування героя потрібно сформувати 2 комплекти зброї (номер комплекту вибирається натисканням на римську цифру I або II). До речі, перемикання між комплектами в ході гри по натисканню кнопки W або зеленої стрілки внизу екрана приведе й до зміни функції правої кнопки миші. Ще однією можливістю є стрілянина з місця - затискаючи shift можна, наприклад, стріляти з лука по ворогу, не підходячи до його - без shift герой автоматично підходить на якусь не завжди виправдану відстань. Найчастіше дистанція більше тієї, котру вибрав би сам герой, дозволяє не злякати супротивника, виграти час і взагалі обійтися без зіткнення.

 На тлі величезних можливостей, що відкриваються здобуваннями умінь, роль зброї швидко відходить на другий план, хоча для багатьох здібностей саме зброя є основою. У демо-версії десятки найменувань "колючо/ріжучої" зброї, набір луків, амулетів, магічних ціпків і бойового екіпірування - це тільки початок. З ворогів "випадають" унікальні речі, які вдається примірити на себе, але їх не купиш у жодній "комісіонці" тобто в торговця. Обмеження для використання тих або інших видів зброї/екіпірування накладаються рівнями розвитку Strength/Intelligence/Dexterity, які також можна нарощувати.

 Вороги

Ворожі особини досить різноманітні навіть у рамках демо. Умовно їх можна розділити на літаючих і нелітаючих, по літаючим трохи складніше потрапити. На тлі ворон, кістяків, кабанів і просто огидних тварин завжди виділяються більші - це, говорячи префіксальною мовою, боси. Розборки з таким персонажем можуть коштувати життя, тому підготуватися до них потрібно з усією серйозністю. Є проміжні міні-боси - звичайна тварина, але наділена якоюсь силою, наприклад звичайний кістяк, але в бронежилеті. Особливості бою з тим або іншим ворогом пізнаються на практиці, але з більшістю все-таки краще розібратися на відстані - деякі навіть не догадаються наблизитися. Особливий же інтерес і небезпеку представляють боси. У демо-версії доведеться зіткнутися з декількома з них, включаючи здоровенного кентавра. На такий бій потрібно йти з великим запасом червоних пляшечок (поповнення життя) і підготовленими шляхами до відступу.

 Локації

Переміщення по ігровому світі відбуваються безупинно, тобто не помітні "підвантаження" частин карти. Хоча власники не дуже потужних комп`ютерів напевно вловлять ці моменти (особливо при вході в підземелля), але цілісність ігрової площі в наявності. Ігровий світ зображений й обставлений різноманітно, тут немає одноманітності, що набридає: низини, рівнини, височини, там будинок горить, там мости, там дорога витоптана так, а там інакше - заплутатися й головне занудитися майже неможливо. До слова, у містах є портали - портал з`явиться на карті, коли буде виявлений героєм. У гравця є можливість створювати власні "входи" у будь-якому місці карти й переміщатися в місто негайно. Умовно вся карта розбита на зони. Всі зони мають свою назву, що висвічується при перетинанні її границі між двома стовпами, що загоряються.

 http://uagamer.net/




Sіlent Hіll 4: The Room
• Розвага - це не тільки, коли весело. Розвага - це ще й коли страшно. Мова йде про ігри жанру horror. Дивлячись фільми такого типу, тобі страшно, але ти розумієш, що все це - плід чиєїсь бурхливої фантазії. У грі ти живеш життям героя, тобі дуже страшно й ти вже майже віриш у реальність того, що відбувається.
Зоряний шлях веде в Європу
• Ubisoft виступить як європейський видавець лінійки ігор за мотивами серіалу Star Trek від студії Bethesda. Представники французької компанії повідомили, що жителі Старого Світу вже в грудні цього року зможуть знайти на прилавках стратегію Star Trek: Legacy.
Hіtman: Blood Money. Лисий, гроші, два ствола (прев`ю)
• У нього немає імені, тільки порядковий номер, 47. Його професія? Права рука смерті. Прикмети: лисий, на потилиці - ледь помітне татуювання у вигляді штрих-коду, холодна персона без натяку на емоції, одягнений у строгий похоронний костюм із символічною червоною краваткою. Особисте знайомство з ним може означати тільки одне - жити вам залишилося кілька секунд. Втім, досить пафосу, гадаю, всі вже зрозуміли, що мова йде про головного героя ігор серії Hіtman.
Rainbow Six: Lockdown (preview)
• Екіпірований і ведений вами контр-терористичний загін бореться з терористами, звільняє заручників і рятує мир від погрози біологічної зброї, дорівнює, як і у всіх попередніх серіях, однак...
Scratches (Prevіew) - Квест жахів
• Дія відбувається в 1980 році. Успішний письменник Майкл Артейт (Mіchael Arthate), купує симпатичний особняк у вікторіанськом стилі, розташований на окраїні невеликого містечка Ротбері на півночі Англії. Однак будинок, явно живе подвійним життям і, усамітнившись тут у пошуках натхнення, письменник явно ризикує втратити спокій. Очевидно, що в моторошній атмосфері, яка панує усередині цього, нібито порожнього, будинку, не останню роль зіграли кілька загадкових смертей і зникнення колишніх хазяїв...


Украинская Баннерная Сеть

Ви можете додати коментар до статті

80 китів викинулися на берег північної частини Нової Зеландії
• За повідомленнями місцевої влади, 37 з них вже загинули, решта все ще борсається на мілині і природоохоронці наразі відчайдушно намагаються їх врятувати.
Чоловік Брітні Спірс вимагає опіки над дітьми і аліментів
• Кевін Федерлайн, про розлучення з яким напередодні повідомила співачка Брітні Спірс, добивається опіки над їх загальними двома дітьми і вимагає аліментів.
На Буковині у нареченої під час весілля почалися пологи
• Як повідомляє місцева телекомпанія ТВА, минулої неділі молодята, щойно одружившись і одягнувши один одному обручки, стали одразу не лише подружжям, а й батьками. Після чого весілля трансформувалося у родини. Новонародженого молодята назвали Максимом.
У Севастополі частково відновили водопостаяання
• У Севастополі сьогодні вранці відновили подачу води населенню, повідомили РБК-Україна у прес-службі МНС України. "10 листопада в 06:00 згідно зі скороченим графіком почалася централізована подача води", - сказали в МНС. Питну воду мешканцям міста ще підвозять 17 спеціалізованих автоцистерн з додатковими ємкостями, зазначили в прес-службі.
Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів
• Міністр освіти Станіслав Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів. На брифінгу він представив електронну базу даних профільних навчальних закладів.

Інтерв'ю
Три питання Євгену Червоненку
• Кореспондент ForUm’у поставив три запитання голові Запорізької облдержадміністрації Євгену Червоненку. - Євгенію Альфредовичу, яка новина з Вашого особистого життя за останній період для Вас була найбільш пам'ятною? - Весілля дочки і медичне
Ахметов проти втручання уряду в бізнес
• Народний депутат, член фракції Партії регіонів Рінат Ахметов сподівається, що глава Фонду Держмайна Валентина Семенюк змінить політику роботи Фонду. Про це він сказав в інтерв'ю газеті «Коммерсантъ-Украина».
ІНТЕРВЬЮ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІКТОРА ЮЩЕНКА АГЕНТСТВУ “ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА”
• Запитання -- відповіді
Роман Чайка: «Мені бракує Кучми, адже політики поставили Схід і Захід раком»
• «Читаю я в туалеті». Ось про це, а ще про «Гніздо Кучми», проституток журналістики, «Мертвого Півня» лише для І-Репортера за cклянкою "Боржомі" розповідав телеведучий Роман Чайка
Старовинна музика – не музейний експонат
• Розмова з Богданом Шведом, виконавцем давньої музики
На заробітки їдуть невдоволені оплатою праці на батьківщині
• Розмова з Василем Бортником, заступником начальника Львівського обласного центру зайнятості
Чи належить енергетика Донецьку?
• Інтерв'ю з експертом Н.Прудкою


Украинская Баннерная Сеть
   Форум новин
   Форум IFN
   Реклама на сайті
   Партнери проекту






finance.ua
finance.ua
finance.ua




Прикарпатський порталФорум Погода Авто Спорт Реферати Аукціон Туризм Мобільний світФорум Оголошення Каталог Реклама Гороскопи Пошта Робота Чати Магазин Фiнанси Пошук Комп'ютери Листівки Знайомства Блоги Анекдоти Музика Фото Радіо Мистецтво Хобі Розсилки Ігри Райони Відео АкціїТелегiд Бiблiотека Iсторiя МагазиниТоп 100 ЩоденникиПрограми Український проектПрикарпатська ледіУкраїнський жіночий порталНерухомість ПрикарпаттяПортал українських колекціонерів УКРАЇНСЬКИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ПОРТАЛ КОМПЮТЕРНА УКРАЇНА • • ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ



© www.iv-fr.net