Внести до закладок | Зробити стартовою | Контакти | Про нас | Всі проекти

АРХІВ НОВИН
   Новини Прикарпаття
   Політика
   Бізнес, фінанси, економіка
   Кримінал
   Коментарі
   Туризм
   Медицина, оздоровлення
   Компи, Інтернет
   Нерухомість
   Наука, освіта, технології
   Авто
   Ігри
   Спорт
   Мобільний світ
   Мистецтво
   Музика
   Хобі
   Історія
   Асорті
   Фоторепортажі




Новини від UKRCOL

Календар
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Чи купуєте Ви друковані газети?

Так, постійно
Інколи купую
Для чого? Є Інтернет!
Не купую ніколи
А що це таке?

Розсилка







Головна Ігри
Rainbow Six: Lockdown (preview)
5 / 0 (1 )  

• Екіпірований і ведений вами контр-терористичний загін бореться з терористами, звільняє заручників і рятує мир від погрози біологічної зброї, дорівнює, як і у всіх попередніх серіях, однак...

Rainbow Six: Lockdown (preview)

 Екіпірований і ведений вами контр-терористичний загін бореться з терористами, звільняє заручників і рятує мир від погрози біологічної зброї, дорівнює, як і у всіх попередніх серіях, однак...

 Геймплей

Загальне враження від гри Rainbow Six: Lockdown можна сформувати, уявивши собі SWAT 4, але в трохи спрощеному варіанті. У демонстраційній версії гри є місія, яку можна пройти на одному із двох рівнів складності. Перед початком місії можна ознайомитися з добре озвученим й ілюстрованим завданням, а також картами місцевості, що містять інформацію про ключові точки: висадження, входи в приміщення, точка виходу. Крім того, до початку місії можна провести екіпірування всіх чотирьох бійців. Кожний з них може взяти із собою два види зброї з "примочками", таким як глушителі, приціли, збільшені магазини. Є ще два слоти для спорядження, які можуть являти собою як гранати, так і спеціальні інструменти. Якщо ви не дуже добре знаєте англійську мову, не бажаєте вникати в завдання й возитися зі зброєю, то, навіть обійшовши всі ці пункти увагою будете цілком боєздатні. Комплекти зброї "за замовчуванням" цілком збалансовані, а для того щоб іти вперед й відстрелювати "м’ясо" особливі інструкції не дуже й потрібні.

Після початку місії у вихідній точці в безпечному місці висаджується група із чотирьох чоловік, ви командуєте групою, хоча навіть якщо не маєте поняття про систему команд гри, то на самоті не залишитеся. Члени групи ідуть за вами й самі собі вибирають бойові позиції. Місія проходиться лінійно й заблудитися тут практично неможливо - розгалужених коридорів тут немає. Завдання зводиться до того, щоб крок за кроком пройти зону по цілком однозначному маршруту, з невеликими "глухими закутками" і при цьому не одержати смертельну дозу свинцю.

 Просуваючись уперед, ви ведете за собою напарників. На вашому екрані є індикація стану здоров’я всіх членів групи, а також вашого власного й інформація про обрану зброю й боєзапас. Якщо когось зі членів групи вбивають, то показник здоров’я стає порожнім. Демонстраційна місія складається із трьох "шматків" - зон, але от перехід від зони до зони відбувається в тому самому складі. Це значить, що якщо в першій зоні ви втратили всіх бійців і витратили безліч боєприпасів, то в другу ввійдете голіруч й у гордій самітності. Саме в силу такої побудови потрібно берегти команду й патрони й розтягувати сили на всю місію, тому що пройти деякі ділянки поодинці може виявитися зовсім не під силу.

 З допоміжного устаткування у вас є прилад нічного бачення й детектор руху, що працює від батареї й на відміну від "каганця" має обмежений час безперервної роботи. Прилад нічного бачення в темних кутах просто незамінний, а от детектор руху може допомогти лише в ситуаціях, коли, наприклад, ворог перебуває за найближчим кутом або за стіною, тобто недалеко. Деяку важливу інформацію ви одержуєте по каналах радіозв’язку - це робиться автоматично й ваше завдання просто "почути". Таке повідомлення може, наприклад, вас вчасно попередити про снайпера на даху, причому його позиція, скоріше всього, буде дійсно дуже небезпечною для вас. Якщо точка виходу із зони близька, то на екрані з’являється невеликий синій значок, що постійно вказує на це місце. У місці виходу на екрані з’явиться невеликий лічильник і через кілька секунд зона/місія буде вважатися пройденою.

 Керування бійцями й AI

Можливість "командної роботи" реалізована декількома наказами й контекстним командним меню. Найпростішим способом віддавати накази є кнопка "пробіл". Наведіть приціл на підлогу в декількох метрах від себе. Натискання на кнопку змусить бійців переміститися до зазначеного яскравим значком місця. Якщо ваш приціл указує на двері, то натискання на пробіл викличе появу контекстного меню з вибором наказів. Побачити весь набір наказів можна, натиснувши кнопку T. Серед них є, наприклад, накази кинути гранату (у напрямок вашого прицілу), прикривати (бійці ведуть стрілянину, змушуючи ворога ховатися) і т.п. Команди керування групою виведені на кнопки 3, 4, 5. Відповідно до них група буде за вами іти, очікувати, або одержить наказ припинити вогонь. Аналогічні команди на наступних цифрових кнопках служать для керування звільняють заложниками, що, які за замовчуванням будуть за вами бігати й лізти під кулі, а, змусивши заручника "стояти", можна спокійно розчистити дорогу спереду.

 Штучним інтелектом гра не виділяється. Ваші бійці й терористи в бою поводяться досить пасивно й часто роблять фатальні помилки. На жаль, це приводить до того, що якщо відправляти бійців поперед себе, то всі шанси швидко розгубити команду із самого початку. Можливо, це й правильно, що вперед скрізь доводиться йти самому. Супротивник украй рідко сам вибіжить на вас, як правило, вороги відсиджуються на своїй позиції й рідко намагаються їх змінити навіть будучи виявленими розташованим поблизу контр-терористом. Вороги тут служать небезпечними малорухомими мішенями й не більше, однак, вони являють собою смертельну загрозу особливо на рівні складності "challenge".

 Зброя

Зброя має значення на етапі екіпірування команди перед початком місії. У процесі гри чужу зброю підбирати не можна, а наявні боєзапаси доводиться розтягувати на всю операцію. У процесі екіпірування самим цікавим стає вибір "обваження". На більшу частину зброї (а в "демо" представлені близько 20 її видів) можна встановити оптичний приціл, приціл з лазерним цілевказівником або глушник. Вибір цих елементів у кожному разі здійснюється після вибору основної зброї й тому список відразу ж модифікується.

 Експериментувати зі зброєю можна довго, але зрозуміти яку зі зброї ефективніше використовувати в бою можна тільки на практиці. Іноді ефективність у бою неочевидна, але на практиці виявляється, що пістолет із глушителем може зробити неоціненну послугу в дальньому бою, тому що в грі, зважаючи на все, траєкторії польоту куль не враховуються, а йде стрілянина по прямій. Завдяки таким обставинам увійти в режим прицілювання (правий клік) і вистрілити в голову супротивнику на великій відстані з пістолета стає тільки питанням розрішення монітора.

 Метати гранати в грі дуже зручно, що в сполученні з різноманітним асортиментом робить їх ефективною зброєю. Натискання й утримання кнопки CTRL (лівий Ctrl для метання "з лівої руки" і правий Ctrl для метання "із правої") викликає появу зображення траєкторії польоту, що міняється залежно від часу втримання. Завдяки цьому зображенню можна уявити собі шлях гранати в повітрі й місце падіння, що дозволяє без зусиль й з ювелірною точністю закинути її на висоту, не побоюючись повернення гранати назад.

 Графіка ігрового світу

По зовнішньому вигляду міських пейзажів гра місцями сильно нагадує Half-Life 2. Графіка претендує на фотореалістичність особливо при потраплянні в картинку дзеркальної води і яскравого сонячного світла. До речі, гра автоматично й реалістично модифікує зображення залежно від того, чи стоїте ви обличчям до чи сонця ні. Якщо, наприклад, вас сліпить яскраве світло, то предмети втрачають деталізацію й стають чорними силуетами на яскравому тлі. Демонстраційна версія не розрахована на максимальні "навороти" графіки, тому про принадності повної версії можна поки тільки догадуватися.

 Музика й звук

Музика привертає увагу, ще починаючи з головного меню своєю динамічністю - аналогічно аналогічним іграм. При переході в підменю, вона міняється, створюючи ще більш загадкове враження. Взагалі гра заслуговує високої оцінки, у плані пророблення дрібних звуків починаючи від голосів по радіо й закінчуючи звуками включення допоміжних приладів. Крім того, якщо в ході гри персонаж одержує поранення, то звук його подиху міняється відповідно до фізичного стану. Власники карток з EAX залишаться задоволені, тому що навіть демонстраційний рівень буяє закритими й відкритими площадками, де повною мірою реалізуються можливості цієї технології: голоси вдалині доносяться приглушеними звуками, а, з огляду на силу луни й форму приміщення, можна припустити розташування ворогів. У цілому гарне звукове оформлення гри значно підсилює ефект присутності. Слід зазначити, що вороги мають досить великий словниковий запас для спілкування: вони перекрикуються й сповіщають один одного про ваше наближення не жаліючи виразів.

 Чудності

Є ряд моментів, які явно заслуговувало б виправити або додати. Наприклад, якщо вас убивають, то довідатися, звідки саме відбувся постріл не можна, хоча в деяких іграх ця можливість реалізована (камера показує ворога) і дозволяє уникнути дурних помилок надалі, тому що найчастіше смертельний постріл відбувається в спину. Цікавою обставиною є те, що при бігу наш персонаж починає голосно дихати, але переходити на крок він не буде - гравцеві на руку, а реалізму "мінус". Дивини не обійшли й реалізм ігрового світу. Попри все те, з якою любов’ю зроблені і супер-реалистично кришаться й розлітаються вікна автомобілів, колеса прострелити не можна, і виконані вони все з того ж "металу", що й кузов автомобіля - навіть сліди від пострілів ті ж. У плані графіки впадають в око калюжі, які ретельно й фотореалістично відбивають навколишній світ, але побачити в них своє відбиття не можна. Стрілянина по супротивнику іноді підносить дивні сюрпризи: кілька пострілів із шотгана з декількох кроків дивним образом залишають ворога в живих, причому й ворог не намагається бігти. Видимо спільність AI-корінь у ваших напарників і супротивників перетворює вашу групу на рівні складності "challenge" в "гарматне м’ясо". Прикрою, хоча й реалістичною обставиною, можна назвати неможливість "підлатати" себе й команду при зміні зон. У плані керування незручним можна назвати нездатність гравця рухатися в режимі "визирання" (кнопки Q або E). "Плаваюча" іконка, що вказує місце виходу з рівня, іноді служить погану службу й повністю закриває своїм зображенням ворогів, які, наприклад, перебувають за вкриттям удалині.

 У підсумку

Гра, по всій видимості, буде нескладна, але красиво оформлена в графічному й звуковому плані. Місії скоріше всього вже не будуть представляти інтересу після одно-двухкратного проходження і як у багатьох подібних іграх багатокористувацький режим бачиться найцікавішим і довгограючим для цього продукту. Проте, своїм симпатичним виконанням, простотою й достатком зброї (42 види зброї в повній версії) вона може стати гарним продуктом для аматорів поекспериментувати

http://uagamer.net/




Sіlent Hіll 4: The Room
• Розвага - це не тільки, коли весело. Розвага - це ще й коли страшно. Мова йде про ігри жанру horror. Дивлячись фільми такого типу, тобі страшно, але ти розумієш, що все це - плід чиєїсь бурхливої фантазії. У грі ти живеш життям героя, тобі дуже страшно й ти вже майже віриш у реальність того, що відбувається.
Зоряний шлях веде в Європу
• Ubisoft виступить як європейський видавець лінійки ігор за мотивами серіалу Star Trek від студії Bethesda. Представники французької компанії повідомили, що жителі Старого Світу вже в грудні цього року зможуть знайти на прилавках стратегію Star Trek: Legacy.
Titan Quest
• Титани - попередники богів - ув`язнені в Тартарі, бігли з місць "не настільки віддалених" і прийнялися за руйнування світі. У цій RPG-грі доведеться вести безперервні бої з посланниками зла на величезній єдиній території, що включає історичні місця Греції, Єгипту, Китаю й використовуючи арсенал гідний армії.
Hіtman: Blood Money. Лисий, гроші, два ствола (прев`ю)
• У нього немає імені, тільки порядковий номер, 47. Його професія? Права рука смерті. Прикмети: лисий, на потилиці - ледь помітне татуювання у вигляді штрих-коду, холодна персона без натяку на емоції, одягнений у строгий похоронний костюм із символічною червоною краваткою. Особисте знайомство з ним може означати тільки одне - жити вам залишилося кілька секунд. Втім, досить пафосу, гадаю, всі вже зрозуміли, що мова йде про головного героя ігор серії Hіtman.
Scratches (Prevіew) - Квест жахів
• Дія відбувається в 1980 році. Успішний письменник Майкл Артейт (Mіchael Arthate), купує симпатичний особняк у вікторіанськом стилі, розташований на окраїні невеликого містечка Ротбері на півночі Англії. Однак будинок, явно живе подвійним життям і, усамітнившись тут у пошуках натхнення, письменник явно ризикує втратити спокій. Очевидно, що в моторошній атмосфері, яка панує усередині цього, нібито порожнього, будинку, не останню роль зіграли кілька загадкових смертей і зникнення колишніх хазяїв...


Украинская Баннерная Сеть

Ви можете додати коментар до статті

80 китів викинулися на берег північної частини Нової Зеландії
• За повідомленнями місцевої влади, 37 з них вже загинули, решта все ще борсається на мілині і природоохоронці наразі відчайдушно намагаються їх врятувати.
Чоловік Брітні Спірс вимагає опіки над дітьми і аліментів
• Кевін Федерлайн, про розлучення з яким напередодні повідомила співачка Брітні Спірс, добивається опіки над їх загальними двома дітьми і вимагає аліментів.
На Буковині у нареченої під час весілля почалися пологи
• Як повідомляє місцева телекомпанія ТВА, минулої неділі молодята, щойно одружившись і одягнувши один одному обручки, стали одразу не лише подружжям, а й батьками. Після чого весілля трансформувалося у родини. Новонародженого молодята назвали Максимом.
У Севастополі частково відновили водопостаяання
• У Севастополі сьогодні вранці відновили подачу води населенню, повідомили РБК-Україна у прес-службі МНС України. "10 листопада в 06:00 згідно зі скороченим графіком почалася централізована подача води", - сказали в МНС. Питну воду мешканцям міста ще підвозять 17 спеціалізованих автоцистерн з додатковими ємкостями, зазначили в прес-службі.
Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів
• Міністр освіти Станіслав Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів. На брифінгу він представив електронну базу даних профільних навчальних закладів.

Інтерв'ю
Три питання Євгену Червоненку
• Кореспондент ForUm’у поставив три запитання голові Запорізької облдержадміністрації Євгену Червоненку. - Євгенію Альфредовичу, яка новина з Вашого особистого життя за останній період для Вас була найбільш пам'ятною? - Весілля дочки і медичне
Ахметов проти втручання уряду в бізнес
• Народний депутат, член фракції Партії регіонів Рінат Ахметов сподівається, що глава Фонду Держмайна Валентина Семенюк змінить політику роботи Фонду. Про це він сказав в інтерв'ю газеті «Коммерсантъ-Украина».
ІНТЕРВЬЮ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІКТОРА ЮЩЕНКА АГЕНТСТВУ “ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА”
• Запитання -- відповіді
Роман Чайка: «Мені бракує Кучми, адже політики поставили Схід і Захід раком»
• «Читаю я в туалеті». Ось про це, а ще про «Гніздо Кучми», проституток журналістики, «Мертвого Півня» лише для І-Репортера за cклянкою "Боржомі" розповідав телеведучий Роман Чайка
Старовинна музика – не музейний експонат
• Розмова з Богданом Шведом, виконавцем давньої музики
На заробітки їдуть невдоволені оплатою праці на батьківщині
• Розмова з Василем Бортником, заступником начальника Львівського обласного центру зайнятості
Чи належить енергетика Донецьку?
• Інтерв'ю з експертом Н.Прудкою


Украинская Баннерная Сеть
   Форум новин
   Форум IFN
   Реклама на сайті
   Партнери проекту






finance.ua
finance.ua
finance.ua




Прикарпатський порталФорум Погода Авто Спорт Реферати Аукціон Туризм Мобільний світФорум Оголошення Каталог Реклама Гороскопи Пошта Робота Чати Магазин Фiнанси Пошук Комп'ютери Листівки Знайомства Блоги Анекдоти Музика Фото Радіо Мистецтво Хобі Розсилки Ігри Райони Відео АкціїТелегiд Бiблiотека Iсторiя МагазиниТоп 100 ЩоденникиПрограми Український проектПрикарпатська ледіУкраїнський жіночий порталНерухомість ПрикарпаттяПортал українських колекціонерів УКРАЇНСЬКИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ПОРТАЛ КОМПЮТЕРНА УКРАЇНА • • ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ



© www.iv-fr.net