Внести до закладок | Зробити стартовою | Контакти | Про нас | Всі проекти

АРХІВ НОВИН
   Новини Прикарпаття
   Політика
   Бізнес, фінанси, економіка
   Кримінал
   Коментарі
   Туризм
   Медицина, оздоровлення
   Компи, Інтернет
   Нерухомість
   Наука, освіта, технології
   Авто
   Ігри
   Спорт
   Мобільний світ
   Мистецтво
   Музика
   Хобі
   Історія
   Асорті
   Фоторепортажі




Новини від UKRCOL

Календар
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Чи часто Ви цікавитесь новинами?

Щодня цікавлюсь
Раз на кілька днів
Раз на тиждень
Раз на місяць
Під час революцій
Не цікавлюсь зовсім

Розсилка







Головна Ігри
Scratches (Prevіew) - Квест жахів
(0 )

• Дія відбувається в 1980 році. Успішний письменник Майкл Артейт (Mіchael Arthate), купує симпатичний особняк у вікторіанськом стилі, розташований на окраїні невеликого містечка Ротбері на півночі Англії. Однак будинок, явно живе подвійним життям і, усамітнившись тут у пошуках натхнення, письменник явно ризикує втратити спокій. Очевидно, що в моторошній атмосфері, яка панує усередині цього, нібито порожнього, будинку, не останню роль зіграли кілька загадкових смертей і зникнення колишніх хазяїв...

Scratches (Prevіew) - Квест жахів

 Розробник: Nucleosys

Видавець у Росії: Play Ten Іnteractіve

Жанр: Квест

Мінімальні вимоги: CPU 500 МГЦ, ОЗУ 64 МБ, відео з 16 МБ і підтримкою Open GL

 Дія відбувається в 1980 році. Успішний письменник Майкл Артейт (Mіchael Arthate), купує симпатичний особняк у вікторіанськом стилі, розташований на окраїні невеликого містечка Ротбері на півночі Англії. Однак будинок, явно живе подвійним життям і, усамітнившись тут у пошуках натхнення, письменник явно ризикує втратити спокій. Очевидно, що в моторошній атмосфері, яка панує усередині цього, нібито порожнього, будинку, не останню роль зіграли кілька загадкових смертей і зникнення колишніх хазяїв...

Геймплей

Ми граємо в ролі того самого письменника, що так необачно вклав гроші в таку "загадкову" нерухомість. У демо-версії можна обійти практично весь перший поверх особняка. На другий поверх вас не пустять і в сад теж, хоча в повній версії ці локації будуть доступні. На шляху до особняка можна повернути праворуч до сараю, а також можна покопатись в бардачку свого автомобіля.

 Переміщаємося від екрана до екрана за допомогою кліків миші. Виду від 3-го лиця тут немає. Інтерфейс типовий для квестів: майже 360-градусна панорама, що плавно провертається при підведенні миші до краю екрана. Також існує можливість активації режиму слайдів, і тоді керування буде відбуватися в більш спрощеній манері: клік - новий екран. Режим панорами (відключений режим слайдів) виглядає ефектно, створюється ілюзія єдиного простору й у цілому справляє більш приємне враження; але орієнтуватися на місцевості в ньому дещо складніше, оскільки при "слайдовому" режимі легше відокремити неоглянуті ділянки від оглянутих.

Як завжди, на ігрових екранах є активні зони. Вони традиційно служать для переміщень, взаємодії з предметами та інших дій. При наведенні на подібну зону, курсор у виді кулака перетворюється в кулак з виставленим вказівним пальцем. Якщо на екрані видно предмети, то, при наведенні на деякі з них, курсор перетвориться в руку зі збільшувальним склом і тоді клік викличе наближення, або коментар. У більшості випадків, можливість взаємодії виявляється перетворенням курсору в руку. Відкривання дверей відбувається кліком на ручці дверей і супроводжується анімаційною вставкою. Для цього зображення попередньо центрується. У багатьох кімнатах є вимикачі для освітлення, але вони не працюють, навколо чого і розгортаються події демо...

 Про всі премудрості щодо досягнення прогресу в грі поки судити не можна, але по демо-версії стає зрозуміло, що для "просування" в грі, потрібно оглядати усе, що є на столах, шафах, полках і читати титри. Якщо не знайти або не оглянути важливий предмет, то сценарій не зрушиться з місця. Наприклад, у демо-версії для того, щоб побачити ключ у горщику і взяти його відтіля, необхідно спочатку знайти і подивитися на фотографію, яка і повинна наштовхнути на думку про горщик. Ось тоді горщик і стане активним, хоча ззовні це ніяк не проявиться, (крім більш двозначного коментаря до фотографії). Без цього горщик не буде активний. ДО всіх цих дій, ви ще повинні зрозуміти, що вимикачі не працюють і подзвонити другові :)

У грі активно використовується стаціонарний телефон, по якому ми періодично дзвонимо своєму другові Джеррі й у результаті цих дзвоників (коли вони потрібні) також рухаємось по сюжетній лінії. Ніякої адресної книги в грі немає, тому дзвінок відбувається автоматично, по заздалегідь готовому номеру. Якщо подзвонити тоді, коли дзвонити "не треба", то у відповідь будуть лише короткі або довгі гудки. До речі, по телефону можна не тільки дзвонити, але і брати трубку, коли дзвонять вам. Тривалі діалоги можна прискорювати кнопкою Esc, але ви ризикуєте пропустити щось важливе. Приємно, що в грі присутній автосейв. Крім того, можна "зберігатися" у будь-якому місці за бажанням через головне меню, або з використанням гарячих клавіш.

 Інвентар активується правим кліком. Щоб скористатися предметом з інвентарю, потрібно зробити правий клік, лівим кліком вибрати потрібний предмет, закрити інвентар правим кліком і лівим кліком застосувати предмет на активній області, де він буде підсвічуватись. Якщо предмет "не підходить", то він автоматично відправляється в інвентар, звільняючи руку.

 Графіка

Графіка гри розпадається на дві частини: графіка інтер'єрів і анімація. Анімації в грі мало, але лякаючою, як видно , повинна бути саме вона. Графіка інтер'єрів якісна, для ігор такого жанру, але фотореалістичною її не назвеш. Окремого "спасибі" заслуговує живе небо, яке добре видно на вулиці і яке вносить деяку динаміку в статичні картини місцевості поза будинком. У демо-версії крім відео-роликів дверей, що відкриваються, і автомобіля, що під'їжджає до особняка, більше нічого не помічено. Побачена анімація особливого враження не справила, тому чи будуть значні анімаційні ролики далі, сказати складно.

В особняку на стінах висять безліч репродукцій відомих картин - усі вони можуть бути оглянуті зблизька. При загляданні в шафи, шухляди, холодильник, ми бачимо добре промальовану картинку з предметами усередині.

 Музика і звук

Музика - одне з головних достоїнств гри. У будинку вона супроводжує вас практично повсюди. Некваплива звучна похмура тема, зіграна на класичних інструментах якнайкраще підходить для створення відповідного настрою. Ваші переміщення супроводжуються звуками кроків, а в деяких кімнатах вам буде акомпанувати меланхолічне цокання великого годинника. Голосами проговорюються тільки діалоги по телефону. Сам із собою герой не спілкується вголос:), його думки можна прочитати внизу екрана при розгляді предметів.

 Ложка... у бочку...

Анімація по нинішнім міркам - "не фонтан". Очевидно, дався взнаки обмежений бюджет. Зокрема , у ролику наближення автомобіля до особняка не показана сцена виходу з авто, хоча дія озвучена. Може стиль такий, а скоріше усього просто не захотіли возитися. Текстура даху автомобіля, хоча красива і помітна, але дивна і явно обтяжена bump-меппінгом для більшого ефекту. Хоча це дріб'язок. До речі вийти з машини, не закривши бар дачок, теж не можна.

 У грі немає жодної подоби списку задач або чогось, щоб нагадало вам про ваші останні думки або отриману інформацію. Наприклад, поговоривши з другом по телефону протягом наступних хвилин можна забути, що він вам порадив, а відтворити це вже немає ніякої можливості. Реалізм такий чи що?

В інвентарі предмети не підписані, тому доводиться гадати: ключ це або лупа, якщо ключ, то який і де узятий... В інтер'єрах і шухлядах столів безліч непотрібних предметів. Може, звичайно, вони усі знадобляться нам у повній версії гри, але переглядати книги, старі фотографії та інший мотлох не дуже приємно, зважаючи на те , що реальну користь у демо-версії з цього усього нам приносить лише пара фотографій. Напрошується питання: якщо просто вирішили "оживити" весь інтер'єр, то чому частина шухляд не відкривається? Або чому в шафі верхні шухляди можуть відкриватися, а, на нижніх навіть не "з'являється рука"? Чим обумовлена така вибірковість у рамках демо-версії не ясно, оскільки навіть активні предмети найчастіше носять непотрібний характер.

Помічений чисто технічний глюк із дверима, що відкриваються. Іноді, після натискання на ручку, роликові відчинення дверей передує 360-градусний розворот панорами для "центрування". Цікаво, що робила група бета-тестерів, значний список яких перелічується в титрах? Демо-версія гри працює при 800*600 При "насильницьких" спробах змінити роздільність через файли конфігурації, гра успішно запускається, але працює некоректно. Чи будуть більш "сучасні" варіанти роздільності в повній версії? Будемо сподіватися.

 Так боятися чи ні?

Розробники підносять гру як "зі страху не відірвешся". Судячи з перших вражень, частка правди в цьому є, але відбувається це залякування поки переважно за рахунок музики й анімаційних вставок. У повній версії розробники обіцяють повне занурення в думки, емоції і страхи нашого персонажа, а також графічні ефекти як-то краплі дощу на вікнах, що будуть видні зсередини особняка. У цілому, квест більше схожий на Nancy Drew, Law & Order, але ніяк не на Sіlent Hіll, StіllLіfe і тим більше не на Myst 5. Зверніть увагу, що грати в демо-версію гри без знання англійської мови практично неможливо. Звичайно, знаючи про те, що гра вже знайшла свого видавця в Росії, про це можна не турбуватися і спокійно чекати виходу добротного русифікованого квесту-жахів середньої руки.

http://uagamer.net/




Sіlent Hіll 4: The Room
• Розвага - це не тільки, коли весело. Розвага - це ще й коли страшно. Мова йде про ігри жанру horror. Дивлячись фільми такого типу, тобі страшно, але ти розумієш, що все це - плід чиєїсь бурхливої фантазії. У грі ти живеш життям героя, тобі дуже страшно й ти вже майже віриш у реальність того, що відбувається.
Зоряний шлях веде в Європу
• Ubisoft виступить як європейський видавець лінійки ігор за мотивами серіалу Star Trek від студії Bethesda. Представники французької компанії повідомили, що жителі Старого Світу вже в грудні цього року зможуть знайти на прилавках стратегію Star Trek: Legacy.
Titan Quest
• Титани - попередники богів - ув`язнені в Тартарі, бігли з місць "не настільки віддалених" і прийнялися за руйнування світі. У цій RPG-грі доведеться вести безперервні бої з посланниками зла на величезній єдиній території, що включає історичні місця Греції, Єгипту, Китаю й використовуючи арсенал гідний армії.
Hіtman: Blood Money. Лисий, гроші, два ствола (прев`ю)
• У нього немає імені, тільки порядковий номер, 47. Його професія? Права рука смерті. Прикмети: лисий, на потилиці - ледь помітне татуювання у вигляді штрих-коду, холодна персона без натяку на емоції, одягнений у строгий похоронний костюм із символічною червоною краваткою. Особисте знайомство з ним може означати тільки одне - жити вам залишилося кілька секунд. Втім, досить пафосу, гадаю, всі вже зрозуміли, що мова йде про головного героя ігор серії Hіtman.
Rainbow Six: Lockdown (preview)
• Екіпірований і ведений вами контр-терористичний загін бореться з терористами, звільняє заручників і рятує мир від погрози біологічної зброї, дорівнює, як і у всіх попередніх серіях, однак...


Украинская Баннерная Сеть

Ви можете додати коментар до статті

80 китів викинулися на берег північної частини Нової Зеландії
• За повідомленнями місцевої влади, 37 з них вже загинули, решта все ще борсається на мілині і природоохоронці наразі відчайдушно намагаються їх врятувати.
Чоловік Брітні Спірс вимагає опіки над дітьми і аліментів
• Кевін Федерлайн, про розлучення з яким напередодні повідомила співачка Брітні Спірс, добивається опіки над їх загальними двома дітьми і вимагає аліментів.
На Буковині у нареченої під час весілля почалися пологи
• Як повідомляє місцева телекомпанія ТВА, минулої неділі молодята, щойно одружившись і одягнувши один одному обручки, стали одразу не лише подружжям, а й батьками. Після чого весілля трансформувалося у родини. Новонародженого молодята назвали Максимом.
У Севастополі частково відновили водопостаяання
• У Севастополі сьогодні вранці відновили подачу води населенню, повідомили РБК-Україна у прес-службі МНС України. "10 листопада в 06:00 згідно зі скороченим графіком почалася централізована подача води", - сказали в МНС. Питну воду мешканцям міста ще підвозять 17 спеціалізованих автоцистерн з додатковими ємкостями, зазначили в прес-службі.
Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів
• Міністр освіти Станіслав Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів. На брифінгу він представив електронну базу даних профільних навчальних закладів.

Інтерв'ю
Три питання Євгену Червоненку
• Кореспондент ForUm’у поставив три запитання голові Запорізької облдержадміністрації Євгену Червоненку. - Євгенію Альфредовичу, яка новина з Вашого особистого життя за останній період для Вас була найбільш пам'ятною? - Весілля дочки і медичне
Ахметов проти втручання уряду в бізнес
• Народний депутат, член фракції Партії регіонів Рінат Ахметов сподівається, що глава Фонду Держмайна Валентина Семенюк змінить політику роботи Фонду. Про це він сказав в інтерв'ю газеті «Коммерсантъ-Украина».
ІНТЕРВЬЮ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІКТОРА ЮЩЕНКА АГЕНТСТВУ “ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА”
• Запитання -- відповіді
Роман Чайка: «Мені бракує Кучми, адже політики поставили Схід і Захід раком»
• «Читаю я в туалеті». Ось про це, а ще про «Гніздо Кучми», проституток журналістики, «Мертвого Півня» лише для І-Репортера за cклянкою "Боржомі" розповідав телеведучий Роман Чайка
Старовинна музика – не музейний експонат
• Розмова з Богданом Шведом, виконавцем давньої музики
На заробітки їдуть невдоволені оплатою праці на батьківщині
• Розмова з Василем Бортником, заступником начальника Львівського обласного центру зайнятості
Чи належить енергетика Донецьку?
• Інтерв'ю з експертом Н.Прудкою


Украинская Баннерная Сеть
   Форум новин
   Форум IFN
   Реклама на сайті
   Партнери проекту






finance.ua
finance.ua
finance.ua




Прикарпатський порталФорум Погода Авто Спорт Реферати Аукціон Туризм Мобільний світФорум Оголошення Каталог Реклама Гороскопи Пошта Робота Чати Магазин Фiнанси Пошук Комп'ютери Листівки Знайомства Блоги Анекдоти Музика Фото Радіо Мистецтво Хобі Розсилки Ігри Райони Відео АкціїТелегiд Бiблiотека Iсторiя МагазиниТоп 100 ЩоденникиПрограми Український проектПрикарпатська ледіУкраїнський жіночий порталНерухомість ПрикарпаттяПортал українських колекціонерів УКРАЇНСЬКИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ПОРТАЛ КОМПЮТЕРНА УКРАЇНА • • ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ



© www.iv-fr.net