Внести до закладок | Зробити стартовою | Контакти | Про нас | Всі проекти

АРХІВ НОВИН
   Новини Прикарпаття
   Політика
   Бізнес, фінанси, економіка
   Кримінал
   Коментарі
   Туризм
   Медицина, оздоровлення
   Компи, Інтернет
   Нерухомість
   Наука, освіта, технології
   Авто
   Ігри
   Спорт
   Мобільний світ
   Мистецтво
   Музика
   Хобі
   Історія
   Асорті
   Фоторепортажі




Новини від UKRCOL

Календар
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Новини з якої категорії є найбільше потрібні для вас?

Новини Прикарпаття
Політика
Бізнес, фінанси
Туризм
Медицина, здоров'я
Комп'ютери, Інтернет
Нерухомість
Наука, освіта, технології
Авто
Інше

Розсилка







Головна Ігри
Half-Life 2: Episode 1
(0 )

• Заваривши всю цю кашу з перелицюванням такої налагодженої, здавалося б, комерційної схеми, що стоїть за фасадом ігрового світу - Valve досягла принаймні однієї вартої мети: вона змусила думати про себе й говорити. Чи є всі ці модні нововведення першими ластівками прийдешнього цифрового світу, або ж справа обернеться всього лише рядом витончених знущань над користувачами, а потім усе повернеться на круги свої? З одного боку, було б непогано перейти до систем віртуальної дистриб*юції, аналогічним їх Steam - позбувшись від додаткових витрат на фізичне виробництво, транспортування, магазини й т.д. З боку іншої, у даний конкретний момент безліч українських покупців ліцензії Half-Life поминає недобрим словом всю тяганину (і це ще м`яке слово) з обов`язковим викачуванням мегапатчів, і обов`язковою підключеністю до Інтернет. Не додають радості й ініціативи EA, що, подивившись на ці неподобства, взяла та й випустила два останніх розширення Battlefield 2 винятково у варіанті цифрового поширення.

Half-Life 2: Episode 1

 Заваривши всю цю кашу з перелицюванням такої налагодженої, здавалося б, комерційної схеми, що стоїть за фасадом ігрового світу - Valve досягла принаймні однієї вартої мети: вона змусила думати про себе й говорити. Чи є всі ці модні нововведення першими ластівками прийдешнього цифрового світу, або ж справа обернеться всього лише рядом витончених знущань над користувачами, а потім усе повернеться на круги свої? З одного боку, було б непогано перейти до систем віртуальної дистриб*юції, аналогічним їх Steam - позбувшись від додаткових витрат на фізичне виробництво, транспортування, магазини й т.д. З боку іншої, у даний конкретний момент безліч українських покупців ліцензії Half-Life поминає недобрим словом всю тяганину (і це ще м`яке слово) з обов`язковим викачуванням мегапатчів, і обов`язковою підключеністю до Інтернет. Не додають радості й ініціативи EA, що, подивившись на ці неподобства, взяла та й випустила два останніх розширення Battlefield 2 винятково у варіанті цифрового поширення.

 А тепер ще й нова мода - виробництво ігор у вигляді шматочків-серій. Зміст, треба думати, у тому, що якщо гра зроблена погано, геймер витратить грошей менше, ніж якби він купував готовий продукт. А от якщо добре - заплатить більше, зате не однією сумою, а в розбивку на кілька частин. Ідея незвична, але на мій погляд, все-таки досить здорова для всіх, хто купує фірмові ігри: от побачивши перший епізод Sin, припустимо, я особисто продовження б не купив, а побачивши перший епізод Half-Life - купив би обов`язково. Забавно, звичайно, що в наших умовах усе перевертається з ніг на голову: доведеться купувати диск не один раз, а три! Хоча й на це є універсальна відповідь, що підійде також і всім тим, хто голосно скаржиться, що 3-4 години на проходження епізоду, це сміховинно мало: можна ж просто почекати, поки з`являться всі три серії, потім купити їх усі на одному збірнику, так відразу ж скопою й пройти. В кінці-то кінців, саме до того строку й була б готова гра цілком, робися вона по традиційних технологіях.

 Але мені все-таки здається, що гравці приймуть зрештою поепізодну систему. Приймуть і полюблять. Адже якщо задуматися, це цілком логічне завершення широко розповсюдженої - і прекрасно прийнятої принаймні новими поколіннями геймерів - тенденції до перетворення гри в інтерактивне кіно, у вражаюче шоу, у якому береш участь. І на цьому шляху Half-Life 2: Episode 1 представляє із себе помітну віху. Не меншу, можливо, чим досить вразивша недавно громадськість "Кінг Конг Пітера Джексона" (у якого, між іншим, теж є спеціальна версія, що завантажується з сайту).

 Для цього розробники Half-Life 2: Episode 1 почали найцікавіший крок, що у тому числі дозволив продемонструвати повний потенціал існуючої в розпорядженні Valve системи лицьової анімації. Та й "взагалі анімації", як такої, тому що кожен, напевно, погодиться, що в Half-Life 2 цей аспект на такій недосяжній висоті, що залишається тільки гадати, за допомогою якої магії їм таке вдається. Крок цей полягає в приєднанні до героя супутників: задерикуватої красуні Алікс й її механічного компаньйона, могутнього робота Дога, на пса схожого тільки яскраво вираженою емоційністю, безсловесністю й прихильністю до господарки. Цей останній, щоправда, у даній конкретній серії з`являється тільки епізодично, але складається таке враження, що присутність його в наступних серіях під питання навіть і не ставиться.

 Алікс у ролі гіда - феноменальна. По-перше, вона розважає нас розмовами - причому не тільки по справі, по справі всі NPC завжди розмовляють, але й просто так, для щиросердечного комфорту. Потрібно віддати належне авторам діалогів: написані вони майстерно, причому особлива заслуга тут у тому, що всі ці чудові діалоги, сприймаючись як діалоги, на ділі є монологами: ваш герой то мовчить. Тобто герой як би вимовляє відповідь на репліку, але десь у глибинах вашої уяви. Дуже вірний підхід, адже кожен уявляє собі героя "своїм власним", додати йому конкретні риси (голос, стиль, життєві погляди) значило б знизити рівень вживлюваності в гру. Свою роль дівчина грає бездоганно: ідеальні вирази обличчя, начебто б тільки що зійшли з великих екранів, доповнені досконалою "мовою тіла", з дуже складною жестикуляцією. Вона просить допомоги, коли попадає в складну ситуацію; турбується про ваше здоров`я, коли вам погано; щиро дивується, коли відбувається щось несподіване й вражаюче; скаржиться на темряву й реагує на світло вашого ліхтарика - герої Кінг-Конга відпочивають, хоча не вони чи й заронили ідею? - словом, хтось начебто спеціально шукав всі приводи в сюжеті, на яких можна прореагувати, заклав на них відповідні реакції, і вклав в "електронні мізки" героїні. Вона не просто жартує з вами, вона вас навіть грає! Зображуючи, наприклад, м`ясоїдне гурчання зомбі у вузькому проході ("Купився! Купився!"). Це вже не просто цікава фішка - це початок тенденції. Здається, подібно тому, як недавно геймерам були продемонстровані яскраві зразки серйозного "бойового AI" - світ побачать у безлічі й приклади "AI соціального". Причому може бути, саме отут і проляже границя конфронтації між тими гравцями, хто жадає прямого геймплея в класичному дусі ("трощи й пали", і щоб недитячий виклик), і тими, кому більше по душі саме атмосфера віртуальної пригоди, інтерактивність, атмосфера й вживлюваність. Іншими словами, між тими, хто сприймає гру як не більш ніж гру й тими, хто переноситься в неї як в альтернативну реальність.

 А таке протистояння, безсумнівно, є - для мене, донезмоги враженого пишнотою пережитого, було величезним сюрпризом побачити на форумах не тільки вираження схожого захвату, але й коментарі начебто: "дуже так собі, Квейк 4 був і красивішимм й цікавішим". Це Квейк, якмй не так-то просто в певні моменти відрізнити від Дума???

 На мій особистий погляд, неможливо навіть порівнювати ці похмурі підземелля з пишнотою, що досягається сполученням майстерності чудових дизайнерів Valve, бездоганним стилем її художників, професіоналізмом аніматорів і фахівців зі спецефектів - і потужного движка з гідною фізикою, вдало доповненого новітньою технологією роботи з освітленістю HDR, причому нарешті сумісною з антиаліасингом. HDR демонструється у всій своїй красі в перші ж хвилини гри - сліпуче сонце на тлі індустріальних постапокаліптичних кістяків буквально бризкає в очі, рішуче заявляючи: от і ще один рубіж у графічному реалізмі пройдений.

 Нітрохи не менш красномовні сцени "у приміщеннях", у цьому випадку це приміщення цитаделі іншопланетян, у якій у момент руйнівного вибуху залишило нас закінчення Half-Life 2. Пам`ятна з тих часів монументальність ефектно доповнена картинами розпаду, мегалітичної загибелі величезних конструкцій, до демонстрації яких у всій пишноті розміру прекрасно пристосований движок гри. У такі прірви - реально страшно дивитися всякому, хто переноситься відчуттями в ігровий світ (а отут найчастіше над ними доводиться стрибати, або рухатися по вузьких бордюрах). Видовища типу падаючої в глибочезні вузькі колодязі освітлювальної піротехніки, вражають навряд чи менше - границі віртуальності суб`єктивно відсунуті кудись дуже далеко від героя.

 Нарешті, як би бажаючи показати, що по частині графіки "ми ні в чому не гірше", автори запропонували й пакет "рівнів у тьмі", десь часткової, а десь і кромішньої. Дійсно, блукання в підземеллях у мороці з ліхтариком - сприймається нітрохи не гіршим у порівнянні з Doom-івським, хоча звичайно про ту льодову атмосферу жаху, що таїться, у цій грі мови не йде, в Half-Life все "іграшкове". Ліхтарик - тобто, світло від нього - зроблене навіть, мабуть, натуральніше. До того ж він цілком сумісний зі зброєю, хоча акумулятори в ньому однаково фантастичні: швидко розряджаються, та ще швидше заряджаються.

 Незважаючи на те, що зброя в грі та ж сама, що й в Half-Life 2, та й вороги по більшій частині ті ж самі, хіба що трішки порозумнішавші - геймплей трохи відрізняється. За рахунок тієї самої супутниці, чий супровід не тільки розважаючий фактор, але й відчутний бойовий компонент - часом вона відпускає вас в одиночні міні-походи, де все як раніше, але по більшій частині ви разом, і тоді ситуація міняється. Вона, зі своїми нескінченними патронами зброєю, яка невідомо звідки береться, є основним бойовим юнітом, ну а ви можете щодо цього будувати свою бойову тактику за бажанням. Можете, наприклад, кидатися в атаку на ворога першим - від цього вас, втім, недостача боєприпасів відучить швидше, ніж міцність деяких ворогів. Можете взагалі намагатися ігнорувати сутичку, займаючись своїми справами, рішенням чергової задачки наприклад - ризикуючи тим, що супротивники все-таки задавлять масою вашу подругу, а в цьому випадку гра точно так само закінчується, як якби вмерли ви самі (гра робить авто-завантаження збереження, надаючи вам невелику паузу, щоб завантажити що-небудь інше). Найбільш оптимальним рішенням є комбінування зусиль. Наявність сильного напарника з передбачуваним поводженням, особливості якого ви самі ж поступово й вивчаєте - дозволяє вам діяти в різних тактичних схемах, дотримуючись тієї або іншої буквально всього лише рухом щодо нього. Вириваєтеся вперед - вам прикриють тили. Злегка відступите за спину - зможете атакувати супротивника із флангів, поки він кинеться до більш близької жертви. Бій в Half-Life 2: Episode 1 - прямо скажемо, не занадто складний, зате різноманітний, і нова схема розмаїтості тільки додає.

 Гра взагалі більше покладається в якості розважаючого фактора не на бій, а на "сукупність геймплейних факторів". Отут і платформені моменти, і задачки - не головоломки, а "підказані самим життям", причому напрочуд органічні. Наприклад, в одній з кімнат треба встановити останнє енергоджерело зі специфічного місця, щоб не виявитися в пастці. В іншому місці необхідно протягти за собою крізь вузький тунель лист металу, щоб прикритися їм від плазмових куль, що пролітають крізь тунель, де й вам треба пройти. Є й чисто аркадні моменти, причому теж уплетені в тканину гри, а не штучні - от ви опускаєтеся на "скляній" платформі в шахту, а зверху падають величезні металеві штуковини, які платформу при влученні розіб`ють - треба, їх забирати. Як робляться всі ці маніпуляції? Так гравітаційною гарматою же - вона ж є й вашою зброєю добру половину гри, плюс виручає тоді, коли кінчаються патрони (маленька порада: і служить непоганим засобом для економії цих самих патронів).

 Звичайно, настільки природна інтеграція різних видів геймплея в один синтетичний має й деякі негативні наслідки: вже в занадто багато чого важкувато повірити. У ворогів, як на замовлення виникаючих в потрібний момент через енергетичні двері, у конструктивні особливості інопланетних цитаделей, у зручні руйнування. У цьому змісті реалістичність форми трохи конфліктує з нереалістичністю змісту. Ну так лихе лихо початок - обрису "ідеальної гри" майже вже бачаться крізь контури Half-Life 2: Episode 1.

 Звук у грі, як й очікувалося, на висоті. Спочатку думалося, що краще в ньому це голосова гра акторів, як виразився один з оглядачів "голлівудського рівня". Але от коли зазвучала в першому епізоді масової бойні непередаваного стилю музика - стало зрозуміло, що "двох думок бути може". Музикою вас не будуть балувати часто, але вже коли вона з`являється, то відпаде гарантовано не одна щелепа. Інопланетне музичне переживання, однозначно.

 Включений мультиплеєр - повністю ідентичний тому, що був у базовій грі. Яка, до речі, не потрібно для запуску Episode I - він повністю сам по собі.

 Разом: бездоганний продукт для кожного, хто думає, що Half-Life 2 краще, ніж Doom 3. Шикарний візуальний ряд, чудовий звуковий, інтерактивне кіно, нескладний геймплей, від якого не відірватися. Можна перепройти на більшому рівні складності, якщо задоволення показалося мало. Є й така дивна опція - пройти з коментарями творців гри (буквально, як "коментаторська" звукова доріжка в гарних DVD-релізах масштабних фільмів). Сюжетна лінія задає в підсумку рівно стільки ж болісно цікавих загадок, на скільки й відповідає, залишаючи гравця в розпачливому бажанні скоріше одержати доступ до наступних епізодів

http://uagamer.net/



  • 1 ( )
    Half-life параша! DooM3 Forever!!!!!

    Sіlent Hіll 4: The Room
    • Розвага - це не тільки, коли весело. Розвага - це ще й коли страшно. Мова йде про ігри жанру horror. Дивлячись фільми такого типу, тобі страшно, але ти розумієш, що все це - плід чиєїсь бурхливої фантазії. У грі ти живеш життям героя, тобі дуже страшно й ти вже майже віриш у реальність того, що відбувається.
    Зоряний шлях веде в Європу
    • Ubisoft виступить як європейський видавець лінійки ігор за мотивами серіалу Star Trek від студії Bethesda. Представники французької компанії повідомили, що жителі Старого Світу вже в грудні цього року зможуть знайти на прилавках стратегію Star Trek: Legacy.
    Titan Quest
    • Титани - попередники богів - ув`язнені в Тартарі, бігли з місць "не настільки віддалених" і прийнялися за руйнування світі. У цій RPG-грі доведеться вести безперервні бої з посланниками зла на величезній єдиній території, що включає історичні місця Греції, Єгипту, Китаю й використовуючи арсенал гідний армії.
    Hіtman: Blood Money. Лисий, гроші, два ствола (прев`ю)
    • У нього немає імені, тільки порядковий номер, 47. Його професія? Права рука смерті. Прикмети: лисий, на потилиці - ледь помітне татуювання у вигляді штрих-коду, холодна персона без натяку на емоції, одягнений у строгий похоронний костюм із символічною червоною краваткою. Особисте знайомство з ним може означати тільки одне - жити вам залишилося кілька секунд. Втім, досить пафосу, гадаю, всі вже зрозуміли, що мова йде про головного героя ігор серії Hіtman.
    Rainbow Six: Lockdown (preview)
    • Екіпірований і ведений вами контр-терористичний загін бореться з терористами, звільняє заручників і рятує мир від погрози біологічної зброї, дорівнює, як і у всіх попередніх серіях, однак...


    Украинская Баннерная Сеть

    Ви можете додати коментар до статті

  • 80 китів викинулися на берег північної частини Нової Зеландії
    • За повідомленнями місцевої влади, 37 з них вже загинули, решта все ще борсається на мілині і природоохоронці наразі відчайдушно намагаються їх врятувати.
    Чоловік Брітні Спірс вимагає опіки над дітьми і аліментів
    • Кевін Федерлайн, про розлучення з яким напередодні повідомила співачка Брітні Спірс, добивається опіки над їх загальними двома дітьми і вимагає аліментів.
    На Буковині у нареченої під час весілля почалися пологи
    • Як повідомляє місцева телекомпанія ТВА, минулої неділі молодята, щойно одружившись і одягнувши один одному обручки, стали одразу не лише подружжям, а й батьками. Після чого весілля трансформувалося у родини. Новонародженого молодята назвали Максимом.
    У Севастополі частково відновили водопостаяання
    • У Севастополі сьогодні вранці відновили подачу води населенню, повідомили РБК-Україна у прес-службі МНС України. "10 листопада в 06:00 згідно зі скороченим графіком почалася централізована подача води", - сказали в МНС. Питну воду мешканцям міста ще підвозять 17 спеціалізованих автоцистерн з додатковими ємкостями, зазначили в прес-службі.
    Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів
    • Міністр освіти Станіслав Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів. На брифінгу він представив електронну базу даних профільних навчальних закладів.

    Інтерв'ю
    Три питання Євгену Червоненку
    • Кореспондент ForUm’у поставив три запитання голові Запорізької облдержадміністрації Євгену Червоненку. - Євгенію Альфредовичу, яка новина з Вашого особистого життя за останній період для Вас була найбільш пам'ятною? - Весілля дочки і медичне
    Ахметов проти втручання уряду в бізнес
    • Народний депутат, член фракції Партії регіонів Рінат Ахметов сподівається, що глава Фонду Держмайна Валентина Семенюк змінить політику роботи Фонду. Про це він сказав в інтерв'ю газеті «Коммерсантъ-Украина».
    ІНТЕРВЬЮ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІКТОРА ЮЩЕНКА АГЕНТСТВУ “ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА”
    • Запитання -- відповіді
    Роман Чайка: «Мені бракує Кучми, адже політики поставили Схід і Захід раком»
    • «Читаю я в туалеті». Ось про це, а ще про «Гніздо Кучми», проституток журналістики, «Мертвого Півня» лише для І-Репортера за cклянкою "Боржомі" розповідав телеведучий Роман Чайка
    Старовинна музика – не музейний експонат
    • Розмова з Богданом Шведом, виконавцем давньої музики
    На заробітки їдуть невдоволені оплатою праці на батьківщині
    • Розмова з Василем Бортником, заступником начальника Львівського обласного центру зайнятості
    Чи належить енергетика Донецьку?
    • Інтерв'ю з експертом Н.Прудкою


    Украинская Баннерная Сеть
       Форум новин
       Форум IFN
       Реклама на сайті
       Партнери проекту






    finance.ua
    finance.ua
    finance.ua




    Прикарпатський порталФорум Погода Авто Спорт Реферати Аукціон Туризм Мобільний світФорум Оголошення Каталог Реклама Гороскопи Пошта Робота Чати Магазин Фiнанси Пошук Комп'ютери Листівки Знайомства Блоги Анекдоти Музика Фото Радіо Мистецтво Хобі Розсилки Ігри Райони Відео АкціїТелегiд Бiблiотека Iсторiя МагазиниТоп 100 ЩоденникиПрограми Український проектПрикарпатська ледіУкраїнський жіночий порталНерухомість ПрикарпаттяПортал українських колекціонерів УКРАЇНСЬКИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ПОРТАЛ КОМПЮТЕРНА УКРАЇНА • • ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ



    © www.iv-fr.net