Внести до закладок | Зробити стартовою | Контакти | Про нас | Всі проекти

АРХІВ НОВИН
   Новини Прикарпаття
   Політика
   Бізнес, фінанси, економіка
   Кримінал
   Коментарі
   Туризм
   Медицина, оздоровлення
   Компи, Інтернет
   Нерухомість
   Наука, освіта, технології
   Авто
   Ігри
   Спорт
   Мобільний світ
   Мистецтво
   Музика
   Хобі
   Історія
   Асорті
   Фоторепортажі




Новини від UKRCOL

Календар
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Новини з якої категорії є найбільше потрібні для вас?

Новини Прикарпаття
Політика
Бізнес, фінанси
Туризм
Медицина, здоров'я
Комп'ютери, Інтернет
Нерухомість
Наука, освіта, технології
Авто
Інше

Розсилка







Головна Ігри
"Hіtman: Blood Money": Етюд у багряних тонах. (огляд)
(0 )

• Все. Довгі місяці очікування закінчилися. Можна брати із собою комп`ютер і їхати куди-небудь подалі від цивілізації. Туди, де немає ні засобів комунікації, ні розумників, що обожнюють цими засобами користуватися. Hіtman: Blood Money вийшов. Не чекали? А марно... Відчуваєте за спиною чийсь важкий подих? Оберніться, можливо, це буде останнє, що ви відчули ...

"Hіtman: Blood Money": Етюд у багряних тонах. (огляд)

 Все. Довгі місяці очікування закінчилися. Можна брати із собою комп`ютер і їхати куди-небудь подалі від цивілізації. Туди, де немає ні засобів комунікації, ні розумників, що обожнюють цими засобами користуватися. Hіtman: Blood Money вийшов. Не чекали? А марно... Відчуваєте за спиною чийсь важкий подих? Оберніться, можливо, це буде останнє, що ви відчули ...

 Кілька років назад, тільки-но з`явившись, перший Hіtman справив ефект фугасної бомби. Зачепило всіх: і аматорів складних тактичних стратегій, і запеклих гонщиків, і навіть страшенних квестоманів. Ідея гри про найманого вбивцю була дуже оригінальною. Та й реалізація вражала. Все це було без перебільшення геніально. Народ вимагав продовження "кривавого полювання". Два сіквела не змусили себе довго чекати. І знову без п`яти хвилин шедеври. Знову безсонні ночі, сотні перезавантажень і спроб побудувати вірну логічну комбінацію. Але чи варто тепер ворушити минуле? Адже ВІН уже тут!

 Stay alіve...

 Славна компанія Eіdos відрізняється дивною мінливістю. З одного боку, найчастіше, на нас сипляться бездушні вироби під дуже відомими брендами (дружно згадуємо останній Commandos). З іншого боку - це видавництво періодично випускає такі твори мистецтва, що хочеться аплодувати стоячи (спогади про Tomb Rіder: Legend ще свіжі). Визначити заздалегідь, яка з ігор Eіdos виявиться шедевром, а яка - жалюгідною спробою зібрати побільше грошових знаків з довірливих фанатів, практично неможливо. На цьому тлі червоною плямою виділяється лише одна серія компанії. Жодну представницю лінійки "Hіtman" не можна назвати посередністю, це залізобетонний факт. Забігаючи вперед, скажу по секрету - Blood Money не виключення.

 Історія Hіtman: Blood Money починається в 2004 році (спочатку до, а потім після подій Contracts). Якийсь "добродій" методично вчиняє розправи над найманцями з агентства ІCA. Як ви пам`ятаєте, саме воно є беззмінним роботодавцем героя. Уже очевидно, що "Сорок Сьомий" може стати наступним в списку жертв. Чи зможе він обдурити саму Смерть і поквитатися із ворогами? Про це ми і дізнаємось...

 Перед тим, як з головою зануритися в "криваве полювання", для нашої з вами зручності в гру органічно «вплетена» дуже корисна навчальна місія. Тут нам розповідають про основні моменти гри, навчать користуватися арсеналом і продемонструють повний набір фізичних можливостей "Сорок Сьомого".

 Від фінальних титрів гравця відокремлюють: пролог, 11 повноцінних місій і, без перебільшення, шикарний епілог. По ходу гри нам доведеться побувати на фазенді наркобарона в Чилі, в казино Лас-Вегаса, на пароплаві і навіть погуляти по Білому домі.

 Розробникам вдалося дуже якісно передати колорит місцевості, у якій діє наш найманий убивця. Кожен рівень зовсім не схожий на інші. Це справжні твори мистецтва. На кожний з них, безумовно, варто подивитися.

  Мозок - зброя пролетаріату!

 Ігрова механіка залишилася старою. Орієнтація на силове рішення проблеми в Hіtman є ознакою дурного тону. І тому, головне наше завдання - зовсім не настріляти побільше фрагів, а навпаки, виконати місію максимально "чисто". Кожна місія - як партія в шахи. Ключові слова: розрахунок, логіка, комбінація. Вищою нагородою, як і колись, є рейтинг проходження "Sіlent Assassіn". Звичайно, недосвідчений гравець може спробувати прокласти шлях до свого клієнта прямо, крокуючи по тілах охоронців. Однак кількість ворогів, а також висока організованість супостатів, робить такий варіант прийнятним тільки для найманих самогубців.

 Вся справа в тому, що головна зброя кіллера - зовсім не пістолет, не снайперська гвинтівка й навіть не зашморг, а власні мізки. Верх майстерності асасіна - представити замовлене вбивство як побутовий нещасний випадок. Вдалий збіг обставин, в результаті якого жертва зовсім "випадково" відійде в інший світ. Дійсно, що поганого в тому, якщо на об`єкт нашої з вами професійної уваги зненацька звалиться шафа або, як варіант, рояль? Або ж, скажімо, гуляв чоловік по балконі, послизнувся, та й випав ненароком. Красиво? Не те слово! І ніхто не довідається, що допоміг йому в цьому наш герой.

 

Якщо без ліквідації якого-небудь охоронця не обійтися (але пам`ятайте, "чисте" рішення є завжди, причому інколи й не одне), рекомендується не проливати безутішні сльози над тілом покійного, а відтягнути тушку в найтемніший куток. Або заховати її в сміттєвий бак.

 

Складність гри налаштовується в процесі, що радує. Тобто , якщо не вдається пройти яку-небудь місію, можна не починати всю гру спочатку, а просто понизити складність. А для наступної знову підвищити. Чим вища складність - тим жорсткіші вимоги до майстерності. Приміром , на "Pro" нам взагалі не дозволять розлучитись з фірмовим чорним костюмом.

 

В агента під номером 47 рідко щось виходить із першого разу. Напис "Loadіng..." стане для вас рідним. Для початку ми досліджуємо територію, запам`ятовуємо розпорядок дня потрібних нам персон і лише потім, намагаємося пройти всю місію.

 

На початку місії "Сорок Сьомому" дають все необхідне й дозволяють вибрати що-небудь "для душі". Що взяти на справу - автомат, снайперську гвинтівку, або знаменитий Sіlverballer вирішувати винятково вам. Втім, естетам, що звикли усувати проблему без застосування вогнепальної зброї, такий достаток засобів умертвіння видасться зайвим.

 

По словам розробників (практика підтверджує це на всі сто), штучний інтелект супротивників був поліпшений на кілька порядків. Сказано звичайно оптимістично, але частка правди тут є. Про це свідчить найпростіший експеримент: у приміщення з жертвою ставиться радіокерована бомба, наш герой відходить подалі й активізує заряд. Навіть не бачачи загрози, охорона відразу посилює пильність і ретельно прочісує місце теракту. А от у бою супротивники поводяться досить примітивно й нерозумно лізуть під кулі.

 

Про неприємне

 

Отже, не збулися надії. По-перше, гроші. Хто там хотів Money System? Отримайте, розпишіться! Правда радість ваша буде недовгою. Перш ніж просити фірму ІO-іnteractіve про повернення грошових відносин, треба було підстрахуватися. Зажадати, щоб ці самі "криваві гроші" було на що витрачати. Про це якось не подумали, вірно? У підсумку, вийшов парадокс. Мудрована система дійсно розраховує наш гонорар з урахуванням неміряної кількості всяких параметрів. От тільки яка від цього користь, якщо гроші витрачати абсолютно немає на що. "А як же покупка й модифікація зброї, підкуп влади?" - запитаєте ви. Відповідаю: щоб замовник виписав Лисому побільше грошенят, необхідно проходити місії максимально тихо. Логічно? В ідеалі вся зброя героя - це шприц із отрутою й зашморг. Але навіщо тоді "Сорок Сьомому" кілька стелажів закуплених автоматів?

 

З підкупом абсолютно така ж нісенітниця. Цинічно знищили п`ятдесят охоронців і улюблену собачку жертви, заробили рейтинг "хворий на голову" - одержуйте жалюгідні кілька тисяч доларів (очевидно на психіатричне лікування). А от на хабарі явно замало. З іншої сторони: підлаштував нещасний випадок, чесно заробив рейтинг "Sіlent Assassіn", одержав надзвичайно щедру премію... - але ж вбивства офіційно не було, кого підкуповувати? Маразм.

 Під другим номером у нашому списку недоліків значиться анімація. Не будемо лукавити, у порівнянні з попередніми частинами серії прогрес явно є. Наш герой почав пересуватися реалістичніше. Не ідеально, але й сміх вже не викликає. Плюс, навчився лазити по карнізах і залазити у відкриті вікна. Здавалося б все добре, але... Ви в курсі, що агент "47" телепат? Та ще й який! Ось, двері, наприклад, відкриває винятково силою думки, не поворухнувши навіть пальцем. Питається, невже було так складно намалювати ще одну простеньку анімацію?

 Гра виглядає досить симпатично. Усякі відеоакселератори по 600$ за штуку, звичайно, не потрібні, але все-таки ... Фірмовий движок ІO-іnteractіve (Glacіer, що відпрацював, приблизно шість років) перестав викликати в мене тиху злість - принаймні , виглядає він гідно. Відчувається старання авторів. Ключові персонажі обросли полігонами, картинка стала помітно симпатичнішою, фізика доведена до ладу. Нещасний, що одержав кулю з пістолета, більше не відправляється в затяжний політ, а цілком реалістично падає додолу.

 Музику до гри, як і колись, написав Джеспер Кід. І як завжди, геніально. Саундтрек витриманий в дусі Sіlent Assassіn, другої частини серіалу. Будапештський симфонічний оркестр в комплекті. Звуки пострілів чудові! Шум, від кожної зброї справді унікальний. Ви ніколи не переплутаєте "Беретту" з "Пустельним Орлом".

 Без страху й сумнівів

 Blood Money це не просто гра. З перших секунд гравець поринає в саме серце світу, де виживає той, у кого замість нервів сталеві канати, чий мозок здатен приймати рішення за частки секунди. Може для когось здасться цинічним, але це справжня філософія. І вона вражає!

 Звичайно, у грі є недоліки. "Хто з вас без гріха..." Але про них забуваєш уже через кілька успішно пройдених місій. Можна з повною впевненістю сказати, що Blood Money - саме та гра, на яку ми чекали. А може навіть і більше. У ній збережені всі найкращі елементи з попередніх частин і додано чимало нових задумів.

 Однак, турбує одна думка... Чим тепер займуться розробники? Боюся, що ідея вже повністю вичерпала себе. Щось нове, принаймні найближчим часом, з неї вичавити не вдасться. Залишається лише сподіватися на талант хлопців з ІO-іnteractіve, які в черговий раз створили шедевр.

 P.S. Думаю, ні для кого не секрет, що студія 20th Century Fox незабаром розпочне зйомки повнометражного фільму, основаного на серії Hіtman. На головну роль запрошений сам Він Дізель. Якщо чесно, то спільного в цих двох небагато. Але все-таки будемо сподіватися, що містер "Три ікси" не зіпсує своєю "харизмою" образ "Сорок Сьомого".

http://uagamer.net/




Sіlent Hіll 4: The Room
• Розвага - це не тільки, коли весело. Розвага - це ще й коли страшно. Мова йде про ігри жанру horror. Дивлячись фільми такого типу, тобі страшно, але ти розумієш, що все це - плід чиєїсь бурхливої фантазії. У грі ти живеш життям героя, тобі дуже страшно й ти вже майже віриш у реальність того, що відбувається.
Зоряний шлях веде в Європу
• Ubisoft виступить як європейський видавець лінійки ігор за мотивами серіалу Star Trek від студії Bethesda. Представники французької компанії повідомили, що жителі Старого Світу вже в грудні цього року зможуть знайти на прилавках стратегію Star Trek: Legacy.
Titan Quest
• Титани - попередники богів - ув`язнені в Тартарі, бігли з місць "не настільки віддалених" і прийнялися за руйнування світі. У цій RPG-грі доведеться вести безперервні бої з посланниками зла на величезній єдиній території, що включає історичні місця Греції, Єгипту, Китаю й використовуючи арсенал гідний армії.
Hіtman: Blood Money. Лисий, гроші, два ствола (прев`ю)
• У нього немає імені, тільки порядковий номер, 47. Його професія? Права рука смерті. Прикмети: лисий, на потилиці - ледь помітне татуювання у вигляді штрих-коду, холодна персона без натяку на емоції, одягнений у строгий похоронний костюм із символічною червоною краваткою. Особисте знайомство з ним може означати тільки одне - жити вам залишилося кілька секунд. Втім, досить пафосу, гадаю, всі вже зрозуміли, що мова йде про головного героя ігор серії Hіtman.
Rainbow Six: Lockdown (preview)
• Екіпірований і ведений вами контр-терористичний загін бореться з терористами, звільняє заручників і рятує мир від погрози біологічної зброї, дорівнює, як і у всіх попередніх серіях, однак...


Украинская Баннерная Сеть

Ви можете додати коментар до статті

80 китів викинулися на берег північної частини Нової Зеландії
• За повідомленнями місцевої влади, 37 з них вже загинули, решта все ще борсається на мілині і природоохоронці наразі відчайдушно намагаються їх врятувати.
Чоловік Брітні Спірс вимагає опіки над дітьми і аліментів
• Кевін Федерлайн, про розлучення з яким напередодні повідомила співачка Брітні Спірс, добивається опіки над їх загальними двома дітьми і вимагає аліментів.
На Буковині у нареченої під час весілля почалися пологи
• Як повідомляє місцева телекомпанія ТВА, минулої неділі молодята, щойно одружившись і одягнувши один одному обручки, стали одразу не лише подружжям, а й батьками. Після чого весілля трансформувалося у родини. Новонародженого молодята назвали Максимом.
У Севастополі частково відновили водопостаяання
• У Севастополі сьогодні вранці відновили подачу води населенню, повідомили РБК-Україна у прес-службі МНС України. "10 листопада в 06:00 згідно зі скороченим графіком почалася централізована подача води", - сказали в МНС. Питну воду мешканцям міста ще підвозять 17 спеціалізованих автоцистерн з додатковими ємкостями, зазначили в прес-службі.
Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів
• Міністр освіти Станіслав Ніколаєнко перевірив справжність журналістських дипломів. На брифінгу він представив електронну базу даних профільних навчальних закладів.

Інтерв'ю
Три питання Євгену Червоненку
• Кореспондент ForUm’у поставив три запитання голові Запорізької облдержадміністрації Євгену Червоненку. - Євгенію Альфредовичу, яка новина з Вашого особистого життя за останній період для Вас була найбільш пам'ятною? - Весілля дочки і медичне
Ахметов проти втручання уряду в бізнес
• Народний депутат, член фракції Партії регіонів Рінат Ахметов сподівається, що глава Фонду Держмайна Валентина Семенюк змінить політику роботи Фонду. Про це він сказав в інтерв'ю газеті «Коммерсантъ-Украина».
ІНТЕРВЬЮ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІКТОРА ЮЩЕНКА АГЕНТСТВУ “ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА”
• Запитання -- відповіді
Роман Чайка: «Мені бракує Кучми, адже політики поставили Схід і Захід раком»
• «Читаю я в туалеті». Ось про це, а ще про «Гніздо Кучми», проституток журналістики, «Мертвого Півня» лише для І-Репортера за cклянкою "Боржомі" розповідав телеведучий Роман Чайка
Старовинна музика – не музейний експонат
• Розмова з Богданом Шведом, виконавцем давньої музики
На заробітки їдуть невдоволені оплатою праці на батьківщині
• Розмова з Василем Бортником, заступником начальника Львівського обласного центру зайнятості
Чи належить енергетика Донецьку?
• Інтерв'ю з експертом Н.Прудкою


Украинская Баннерная Сеть
   Форум новин
   Форум IFN
   Реклама на сайті
   Партнери проекту






finance.ua
finance.ua
finance.ua




Прикарпатський порталФорум Погода Авто Спорт Реферати Аукціон Туризм Мобільний світФорум Оголошення Каталог Реклама Гороскопи Пошта Робота Чати Магазин Фiнанси Пошук Комп'ютери Листівки Знайомства Блоги Анекдоти Музика Фото Радіо Мистецтво Хобі Розсилки Ігри Райони Відео АкціїТелегiд Бiблiотека Iсторiя МагазиниТоп 100 ЩоденникиПрограми Український проектПрикарпатська ледіУкраїнський жіночий порталНерухомість ПрикарпаттяПортал українських колекціонерів УКРАЇНСЬКИЙ ЧОЛОВІЧИЙ ПОРТАЛ КОМПЮТЕРНА УКРАЇНА • • ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ



© www.iv-fr.net